niedziela, 28 lutego 2016

Wiosna ach to Ty!


Choć do jej kalendarzowego rozpoczęcia jeszcze trochę czasu, to u mnie już zagościła. Słoneczne dni napawają mnie radością i ogromem pomysłów, czego niestety nie było widać w lutym... Przyznaję, niewiele się tu działo... Ale od marca ruszam pełną parą!

Zaplanowałam dla Was cykl artykułów wiosennych. Między innymi pokażę; jak hodować kiełki, jakie zalety mają rośliny strączkowe oraz jakie ziarna warto jadać. Nie zabraknie również pomysłów na dania z młodymi warzywami oraz zupy kremy (o wiele bardziej sycące od modnych koktajli). No i oczywiście trochę uwagi poświęcę jajkom, które będą królować na naszych stołach, Wielkanoc przecież tuż tuż:)

Już niebawem nastąpią też wielkie zmiany na blogu. Wykupiłam własną domenę, będzie prościej i tym samym łatwiej do zapamiętania: ewelajna.com :) Przejdę też z Bloggera na Wordpress. Tego się trochę boję, ale raz kozie śmierć! W związku z tym wygląd bloga również ulegnie drastycznym zmianom.

To tyle w kwestii zapowiedzi kochani:) Na bieżąco informuję o wszystkim na moim Fanpagu oraz Instagramie. Kto jeszcze nie obserwuje, to zapraszam serdecznie:) Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia po zmianach:)

2 komentarze:

  1. Czekam na Wiosne, zmiany i na wszystko co zaplanowalas... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę złotą jesień, ale wiosna też ma coś w sobie.
    Coś co zachęca do działania :D

    OdpowiedzUsuń

Kochani bardzo mnie cieszy, że zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy i dziękuję za to. Jednakże pamiętajcie, że komentarze: wulgarne, hejterskie, w jakiś sposób niestosowne lub zawierające linki reklamujące Wasze strony będą kasowane.