wtorek, 23 czerwca 2015

Na dobry początek:)

Na wstępie muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona sporą liczbą odwiedzin mojego bloga. Dziękuję Wam bardzo i mam nadzieję, że zdołam utrzymać Wasze zainteresowanie.

Moją drogę do lepszej formy i figury zamierzam zacząć od ustalenia stopnia mojej aktywności fizycznej. Dowiedziałam się, że człowiek aktywny fizycznie powinien wykonywać co najmniej 10,000 kroków w ciągu dnia. Przeciętna aktywność wynosi od 5,000 - 7,500 kroków. Są też podobno tacy, co nie robią nawet 2,000 kroków i to jest bardzo niedobre dla zdrowia.
Wykonywanie 10,000 kroków wpływa korzystnie na ciśnienie, zmniejsza ryzyko zawału i zachorowań na cukrzycę. Pomaga oczywiście też poprawić sylwetkę. Po prostu same plusy.

Jestem bardzo ciekawa, ile faktycznie tych kroków robię, czy załapię się chociaż na tą "przeciętną aktywność". Pracuję fizycznie, ciągle w biegu więc wydaje mi się, że nie będzie tak źle. Chociaż nigdy nic nie wiadomo;)

Aby to jednak dokładnie sprawdzić zaopatrzyłam się w takie sprytne urządzenie:



Przez najbliższe kilka dni będę nosić ten krokomierz i notować wyniki. To pozwoli mi przeanalizować sytuację i poczynić kroki aby te wyniki ulepszyć.

Stawiam sobie cel: wykonywać co najmniej 10,000 kroków dziennie. Choć nie ukrywam, że przyszłościowo chciałabym jeszcze więcej.

A czy ktoś z Was już może korzysta (lub korzystał) z krokomierza? Jeśli tak, to proszę podzielcie się swoim doświadczeniem:)

4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jaki będzie wynik...? Trzymam kciuki i czekam na kolejny post :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszy dzień było całkiem nieźle, zobaczymy jak będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa. ja używam endomondo czasem :) jak się gdzieś wybieram - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja endomondo używałam tylko kilka razy do jazdy rowerem:) Teraz po moich "mocnych" postanowieniach będę jeździć częściej:)

      Usuń

Kochani bardzo mnie cieszy, że zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarzy i dziękuję za to. Jednakże pamiętajcie, że komentarze: wulgarne, hejterskie, w jakiś sposób niestosowne lub zawierające linki reklamujące Wasze strony będą kasowane.